INFORMÁCIÓ: +36 20 317 6373

Csaptelepek


Zuhanyzás


Fürdőszobai kiegészítők


Csaptelep alkatrészek


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A regisztráció előtt kérjük, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket. Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelező érvényű. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal (célszerű ezért annak elmentése).

Gergely Krisztina Ev. fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének megtételével azt is jelezze, hogy teljes körűen megértette és elfogadta a Gergely Krisztina Ev. mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat). Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálja az oldalunkon, illetve felmerülő kérdéseire szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!

ÜZEMELTETŐI ADATOK:

Üzemeltető, Cégszerű megnevezés: Gergely Krisztina E.V.

A társaság székhely / levelezési, postai cím: 1188 Budapest, Tigriskő u. 12/A.

A vállalkozás székhelye: 1188 Budapest, Tigriskő u. 12/A.


Adószám: 67069361-1-43

Telefon: +36 20 317 6373

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Kapcsolattartó: Gergely Krisztina, Putnoki Mihály 



ÁTUTALÁS INFORMÁCIÓK:

Bank neve: Unicredit Bank

Bankszámlaszám: 10918001-00000087-39570007

Bankszámla tulajdonos: Gergely Krisztina E.v.

Átutalás esetén a közleménybe kérem, tüntesse fel a rendelés számát!

Székhely:

1188 Budapest, Tigriskő u. 12/A.

Személyes átvétel:

Szombat 7-13h között Bp. XIV. ker. Bosnyák u.

Vasárnap 7-12h Gyál, Ady u.

 

WEB TÁRHELY SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

Cég megnevezése: SZASI HOST-MARKET /Reiter István EV./

Székhely/Levelezési, postai cím: 1188 Budapest, Szélső u. 93.

Telephelye: 1188 Budapest, Szélső u. 93.

Telefon: +36 70 20 44 600 / +36 1 290 93 11

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. / This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Adószám: 60347859-1-43



MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhozszállítással, személyes átvétellel. A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, és a 27%-os áfát tartalmazzák. Minden megrendelőnknek egyeztetés után nyugtát, vagy névre szóló számlát állítunk ki. Számla esetén kérem adják meg a számlázási címet!

Árak
A termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetnie kell a termékért (ehhez addicionálisan-kiegészítő, pótló- hozzátevődik a futárdíj).

Rendelési információk:
1. Általános információk, a rendelés menete
Rendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 16 óráig történik. Amennyiben a megrendelését később adja le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 16 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, akár a következő munkanap, de legkésőbb 2-4 nap múlva kézbesíti futárszolgálatunk.
A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelése elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címre fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendeléséről, melyben ismét leellenőrizheti a megadott adatokat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket.


A rendelés menete:
1. Regisztráljon az oldalon
2. A megadott e-mail címre kap egy visszaigazolást
3. Jelentkezzen be
4. A "KOSÁRBA TESZ" gombra kattintva a termék a kosárba kerül.
5. Az Ön neve melletti legördülő menüben a kosár ikonra kattintva megtalálja a kiválasztott termékek listáját
6. Szállítási illetve számlázási cím megadása
7. "Megrendelés megerősítése" gombra kattintás, ÁSZF elfogadása
8. Visszaigazoló e-mail megérkezik. (Amennyiben az nem történik meg valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét vagy telített a postafiókja. Kérjük, ellenőrizze a spam- mappáját is!)

Regisztráció törlése:
E-mailben (This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) tudja jelezni, ha töröltetni szeretné regisztrációját. Ön bármikor visszavonhatja a kapcsolattartási e-mail címre küldött levélben, illetve internetes regísztrációját visszavonhatja közvetlenül a weblap felületéről is.

Termékek kosárba helyezése:
Ha egy terméket meg szeretne rendelni, kattintson a termék mellett található "Kosárba tesz" gombra! A sikeres kosárba helyezést egy felugró ablak is jelzi, ahol folytathatja a vásárlást vagy egyből a kosár tartalmához ugorhat.
A termék adott vásárlás gombjának többszöri megnyomásával a termék darabszáma a kosárban is arányosan nő.


Kosár:
A kosarat bármikor elérheti a  felső sorban található neve melletti ikon legördülőjében kosár gomb megnyomásával.
Vásárlás véglegesítése:
Ezt akkor tegye meg, ha a kosara tartalmával elégedett és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretné vásárolni. A megrendelőlap teljes kitöltése kötelező, hiszen ez a rendelés leadásának alapvető feltétele.


Kitöltés:
Kérünk minden adatot pontosan és körültekintően adjon meg. A csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem, mert ha azt nem adja meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.


Megjegyzés:
Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseit teheti fel, illetve egyéb információkat adhat meg (pl.: kapucsengőn más a felirat, csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás, stb.).


Átvétel módja:
Kiválaszthatja, hogy milyen módon szeretne hozzájutni a termékhez (személyes átvétel, futárszolgálat).


Számlázási, szállítási cím módosítása:
A kosár tartalma felett láthatja a személyes adatlapot, amit itt is felülírhat, pl.: ha máshova kéri a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcíme.


Vásárlás:
Ha mindennel végzett, akkor a rendelése befejezését az ÁSZF elfogadásával, a MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE gombra kattintva teheti meg. Ezután a megadott email címre fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendeléséről, melyben ismét leellenőrizheti a megadott adatait illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket. A vásárlás véglegesítése után a szerződés közöttünk létrejön.


Rendelés törlése:
Rendelését a visszaigazoló e-mailben küldött linkre kattintva mindaddig törölheti, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak. Rendelés törlését kérheti telefonon: +36 20 317 6373 vagy e-mailben: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Elállás:
Joga van interneten történő vásárlás esetén a termék átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklási kötelezettség nélkül elállni. Az elállás határidőben történik, ha 14 napon belül elküldi írásbeli nyilatkozatát az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címre. A nyilatkozata mindenképp tartalmazza a rendelési nevét, a címét, a visszaküldeni/visszahozni kívánt termékeket, a rendelés dátumát, valamint jó, ha feltünteti a rendelési azonosítót is. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozatot is. Internetes oldalunkon is www.This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. letöltheti az elállási/felmondási nyilatkozatot vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatot. Ha emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk.
Fontos, hogy a nyilatkozat elküldésétől számított legkésőbb 14 napon belül a terméket visszajuttassa üzletünkbe. Határidőben visszajuttatottnak minősül, ha a feladás 14 napon belül megtörténik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség, például, ha a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt). Amennyiben ennél a vizsgálatnál jelen kíván lenni és ezt az elállási nyilatkozat megtételénél jelezte, akkor a termék hozzánk való megérkezésétől számított 2 munkanapon belül megírjuk a bontás időpontját, amely legfeljebb az értesítés megküldésétől számított 3 munkanap. Az elkészült felvételt az általános elévülési idő bekövetkezéséig tároljuk és abból csak Hatóságok és igénye szerint – a költségek vállalása esetén – Ön részére adunk másolatot.
A visszaküldés díja Önt terheli, valamint kötelezhető a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítésére is! A cég köteles a visszahozott termék kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vételárat, amit vásárláskor fizetett. A visszatérítés módja banki átutalás (futárszolgálatunk nem szállít ki pénzt, így vagy személyesen készpénzben, vagy banki átutalás, esetleg postai csekken), de üzletvezető és a vásárló közötti külön megállapodás szerint is történhet, amellyel semmilyen többletköltség nem terheli Önt.
A termék visszavételéhez  köteles az eredeti számlát elhozni, és köteles az összes tartozékot visszaszolgáltatni és a garancialevelet bemutatni.Követelhetjük a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés, illetve ésszerű költségeinek megtérítését.


Adatlap, adatmódosítás:
A regisztrációkor megadott adatait használjuk a rendelések teljesítéséhez is, ezért nagyon fontos, hogy valós és aktuális adatokat adjon meg!
Adatai módosítását e-mail-ben tudja kérni az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. írt levéllel vagy postán a 1188 Budapest, Tigriskő u. 12. Ön bármikor visszavonhatja a kapcsolattartási e-mail címre küldött levélben, illetve internetes regísztrációját visszavonhatja közvetlenül a weblap felületéről is

Szállítási és fizetési lehetőségek
Az oldalunkon megrendelt termékeket a GLS, MPL, DPD vagy egyébb  futárszolgálat segítségével, átutalással vagy utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként
tudjuk eljuttatni Önhöz, amennyiben azt szeretné. Futárszolgálatunk az egész ország területén igénybe vehető, ha mégis a személyes átvételt preferálja, úgy üzletünkben készpénzfizetés ellenében (1188 Budapest, Tigriskő u. 12.) veheti át a terméket.
Futárszolgálat:
A kiszállítás a GLS, MPL , DPD vagy egyébb futárszolgálat  segítségével történik, amely megbízható szállítmányozási szolgáltatást nyújt.
Ennek keretében igénybe vehető:

  • Házhoz-szállítás minden címre
  • Országosan 2-4 munkanap kézbesítési idő


Országosan választható a GLS, MPL, DPD vagy egyébb futárszolgálattal történő kézbesítés. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 48 órán belül vállalják a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!
Szállítási díjak:

  • 40.000 Ft-ig Utánvéttel (Futárnak fizet)1.690 Ft
  • 40.000 Ft-ig Előre utalással (Bankszámlára fizet) 990Ft
  • 40.000 Ft fölött ingyenes

Ha személyesen venné át a terméket, természetesen nincs szállítási költség!
Fontos! A hétfőtől csütörtökig 16 óráig leadott rendelések a következő 2-4 munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
A pénteken 16 óra előtt leadott megrendeléseket leghamarabb hétfőn, legkésőbb kedden kapja kézhez.
A pénteken 16 óra után leadott megrendelések legkorábban kedden kerülnek kiszállításra.
Felhívjuk a figyelmet, hogy az ünnepnapok változást okozhatnak a kiszállításban! Cégünk fenntartja a jogot, hogy akadályoztatás, üzleti, egyébb okok miatt a megjelölt futártól eltérjen, és hasonló árú, minőségű, határidejű egyébb futárcéggel küldje el Önnek a megrendelt terméket.

FONTOS! Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes terméket tesznek bele a csomagba. A csomagot külsős cég szállítja ki Önnek. Ritkán, de sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomag. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás vagy rongálódott lenne a termék, inkább ne vegye át, vagy kérje meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet, készítsen fényképet a sérülésről. Kérjük az átvett csomagot mielőbb, lehetőleg néhány órán belül ellenőrizzék. Ha átvette a csomagot és sérült  a termék akkor készítsenek képeket a csomagolásról a termék külleméről és küldjék el részünkre, hogy továbbítani tudjuk a reklamációt az illetékeseknek.


Személyes átvétel:
A megrendelt termékeket Budapesten személyesen is átveheti üzletünkben. A személyes átvétel díjmentes. Kérjük, hogy amennyiben nem tud 5 munkanapon belül jönni a raktáron levő termékért, a megrendelőlap megjegyzés rovatában tüntesse fel, mikor szeretné átvenni a csomagját. Ha ezt elmulasztja, és 5 munkanapon belül nem veszi át a terméket, a rendelését töröljük.
Vállalkozásunk székhelye:

Budapest1188  Tigriskő u. 12.

levelezési cím:

1188 Bp. Tigriskő u. 12.


Személyes átvétel előzetes egyeztetéssel (e-maiben vagy mobilon):

Szombaton 7-13h között Bp. XIV. ker. Bosnyák u.,

Vasárnap 7-12h között Gyál, Ady u.


Fizetés:
Összegezve: Kiszállítás esetén átutalással vagy utánvétellel való fizetés is megoldható.
Személyes átvét esetén csak a készpénzes fizetés oldható meg.
Szavatossági jogok, jótállás, garancia:
Garanciális feltételek: A termékek felszerelése szakembert igényel. Garanciális igény abban az esetben igényelhető, ha a beszerelést végző szakember számláját is csatolja a bejelentéshez. A bizonylatok hiányában a hiba kijavítását kizárólag térítés ellenéban végezzük el. A kerámiabetétes csaptelepek csak vízszürővel szerelhetők, ennek hiányában a garanciát nem tudjuk vállalni.
Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.), a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A  termékhez járó jótállási jegyen olvasható a garanciát nyújtó forgalmazó, nagyker stb. elérhetősége. Ez esetben az illetékes céget szíveskedjen értesíteni igényéről. A garanciális feltételeket az aktuális jótállási jegy/garanciajegy tartalmazza. Amennyiben a garanciát cégünk nyújtja, meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szükség esetén szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A garancia nemterjed ki olyan károkra, amelyek a szállításkor keletkezett sérülések, szakszerütlen felszerelés, vagy nem megfelelő kezelés, ápolás. A csaptelepek által kozott közvetlen vagy közvetett károkért felelősséget nem vállalunk.

A  termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt, a jótállási jegy szerint vagy a forgalmazó, vagy cégünk a visszahozott, visszaküldött terméket  megjavítja, megjavíttatja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettség kiterjed.
Minőségi kifogás esetén szavatossági illetve jótállási igény érvényesíthető. Ez utóbbit a köznyelvben garancia néven szokták emlegetni. Szavatosságnál és jótállásnál ugyanazokat az igényeket lehet érvényesíteni (javítás, csere, árleszállítás, elállás a szerződéstől), az eltérés abban van, hogy az eladó mennyi ideig köteles helytállni, illetve kit terhel a bizonyítási kötelezettség.
A jótállás kedvezőbb a vásárló számára a szavatosságnál, mert a jótállási idő alatt nem neki kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, míg szavatosságnál ez csak a vásárlást követő hat hónapon belül van így, utána megfordul a bizonyítási teher.
Amennyiben nincs a termékre jótállás vagy az már eltelt, szavatossági jogokat lehet érvényesíteni. A jogszabály előírja, hogy minőséghibás vagy csökkent értékű áruk értékesítése esetén a vásárlót tájékoztatni kell a minőségi hibáról, amely miatt leértékelték. Emiatt utólag nem élhet reklamációval a fogyasztó.


Csaptelepek: A csaptelepek mellé cégünk garancia levelet állít ki. A garancia 5 év, infra szenzoros csaptelepek esetén 1 év, mozgó/kopó alkatrészekre 1 év. További részleteket a garancialevél tartalmazza.  A csaptelepek felszerelése szakembert igényel. Garanciális igény csak abban az esetben érvényesíthető, amennyiben a beszerelést végző szakember számláját is csatolja a bejelentéshez. A kerámiabetétes csaptelepek csak vízszürővel szerelhetők, ennek hiányában garanciát nem tudunk vállalni! Az erős tömény tisztítószerek (sósav) ill. súroló eszközök a krómozott felületeket károsítják, ilyen esetben  a garancia érvényét veszti. Továbbá a csaptelep szakszerűtlen fel és leszerelésekor bekövetkezett sérülések (csaptest karcolódása, fogó stb. által okozott sérülési nyomok) miatt is a jótállás érvényét veszti.
A csaptelepshop igyekszik mindent megtenni a kényelme érdekében, éppen ezért elegendő számunkra a csaptelephez kapott garancialevél és számla vagy nyugta megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt termék számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló csaptelepet nálunk vásárolta. Javasoljuk, hogy a számlát, vagy annak másolatát is őrizze meg, mert a gyártók, forgalmazók, szakszervizek kérik bemutatni.


Speciális esetek:
A minőségi kifogás intézéséért a forgalmazó, eladó – tehát az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza – a garancialevélen feltüntetett ideig felelős.
Amennyiben a fogyasztó garanciális vagy azon túli javítást szeretne, a forgalmazóhoz kell fordulni. A postai úton / futárszolgálaton keresztül vásárolt termékek oda/visszaszállítását, azaz a szállítási költségét a vevő fizeti.

Szavatossági jogok, jótállás:
A most hatályban lévő törvényt olvashatják el, majd ennek megfelelően, értelmezett formában is szerepeltetjük a már említett jogokat. Természetesen minden további kérdésre választ
adunk az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címen.

3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet: A szerszámszavatosságról, a termékszavatosságról és 

Adatkezelés
Kérjük, hogy az Adatvédelmi szabályzatunkat is olvassa el figyelmesen, hiszen itt csak röviden összefoglalva van megfogalmazva.A honlapon keresztül történő vásárláshoz először regisztrálnia kell a rendszerben. A regisztráció folyamán megkérjük, hogy adja meg teljes nevét, e-mail címét, telefonszámát, szállítási és számlázási címét. Adatkezelési jogosultságunk a Ön hozzájárulásán alapul, amely hozzájárulást a regisztrációval adja meg. Az itt megszerzett adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem szolgáltatjuk ki, kizárólag törvény által szabályozott esetben, az adatbiztonság maximális szem előtt tartásával. Kivételt képez ez alól a kézbesítést végző futárszolgálat. A kézbesítéshez szükséges adatokat a futárszolgálat rendelkezésére bocsátjuk.
A regisztráció folyamán egy az Ön által választott jelszót állíthat be adatai védelmére. Regisztráció után lehetősége van adatai megváltoztatására vagy regisztrációja törlésére (e-mailen vagy telefonon keresztül). Adatait a törlési kérelme megtételéig kezeljük, amely törlést bármikor van lehetősége kérni.
A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatok a cég saját nyilvántartásába kerülnek, amelyhez harmadik fél nem férhet hozzá. Ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük.
Arról tájékoztatjuk, hogy adatai megadásával hozzájárul, hogy új termékeinkről e-mailben ismertetőt küldjünk az Ön számára. Amennyiben úgy érzi, hogy a személyes adataihoz fűződő jogaiban sérelem érte, ez esetben tiltakozhat az adatkezelés ellen és Bírósághoz is fordulhat.

Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóságnál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Telefax: +36 (1) 391-1410
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Jogai, lehetőségei részletes szabályait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

Panaszkezelés
Észrevételeit, esetleges panaszait az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címre várjuk. Esetleges panaszát rögzítjük és kezeljük.
A törvény szerint a vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kereskedővel közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. Amennyiben később jelenti be valaki a hibát, az még önmagában nem jár jogvesztéssel, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a vásárlónak az eladó felé. A kifogás - eltérő rendelkezés hiányában - bármely alakban közölhető, tartalmi megkötés sincs, elegendő azoknak a tényeknek a felsorolása, amelyekből alaposan következtetni lehet a hibás működésre vagy az alkalmatlanságra.
A vásárlást követően minőségi kifogást jelent be, akkor erről jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítjük:

  • a nevét, címét
  • a fogyasztási cikk megnevezését, vételárát
  • a vásárlás időpontját
  • a hiba bejelentésének időpontját
  • a hiba leírását
  • az Ön által érvényesíteni kívánt igényt
  • a kifogás rendezésének módját


A jegyzőkönyv másolatát eljuttatjuk Önhöz. Ha a bejelentéskor nem tudunk nyilatkozni az igénye teljesíthetőségéről, akkor álláspontunkról legkésőbb három munkanapon belül értesítjük.
Ha a kifogás rendezésének módja az igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. Tehát például, ha a termék első meghibásodásakor cserét szeretne, de mi javítani kívánjuk a terméket, akkor ezt indokolhatjuk azzal, hogy megfelelő határidőn belül teljesen kijavítható a hiba, illetve a javításhoz képest a csere aránytalan többletköltséggel járna számunkra.

Cégünk konfliktus esetén mindenképp törekszik a békés megoldásra, tájékoztatjuk, hogy joga van békéltető testülethez fordulni:
Budapesti Békéltető Testület
Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Postai címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a hasznaltkonzol.net általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni. A
2008. évi XLVII. törvény, mely a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szól, melyet szem előtt tartunk, tájékoztatjunk – a 45/2014 Korm.rendelet 11§ o.pontja alapján-, hogy nincs magatartási kódexünk.

Jelen ÁSZF a www.This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. oldalra való közzétételével lép hatályba. Az ÁSZF megváltoztatására Gergely Mihályné Ev. egyoldalúan jogosult, amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása indokolttá teszi. Felek közötti mindennemű nézeteltérés esetén a békés úton történő megállapodást részesítik előnyben, amennyiben ez nem lehetséges a Pesti Központi Kerületi Bíróság Budapest kizárólagos illetékességét kötik ki.
Ha a vásárló megítélése szerint a panaszügyintézés során a szolgáltató nem a hatályos jogszabályi és szerződéses előírásoknak megfelelően járt el, akkor jogorvoslatért az alábbi
felügyeleti szervekhez fordulhat:

1. Budapest Főváros VIII. Kerület Józsefváros Polgármesteri Hivatal Jegyzője
1082 Budapest, Baross utca 63-67.
Tel.: 06-1/459-2268 Fax: 06-1/313-6696

2. Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
1088 Budapest, József krt.6.
Levélcím: 1428. Budapest, Pf.: 20.
Tel.: 06-1/459-4800 Fax: 06-1/210-4677

3. Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Tel.: 06-1/488-2131 Fax: 06-1/488-2186
E-mail cím: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 
További rendelési információk
1. Viszonteladókat nem szolgálunk ki!
2. Csomagküldési táblázatunk tartalmazza a csomagolás, valamint sikertelen átvétel esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.
3. A rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel.
4. A kiszállítás előtt munkatársunk telefonon vagy e-mailen értesíti a rendelése állapotáról.
5. Az oldalon szereplő árak, termékleírások tájékoztató jellegűek, az esetleges elírásokért cégünk nem vállalhat felelősséget.
6. Postai úton való kiszállításra nincs lehetőség. (Csak futárszolgálatunk van.)
7. A garanciális ügyintézésnél a hibás termékek visszajuttatása és visszajuttatásával járó költségek a vásárlót terhelik. A pontos ügyintézéshez elengedhetetlenek a garanciához szükséges okmányok:

  • Garanciajegy
  • Nyugta/számla
  • Pontos hibaleírás

A garanciával kapcsolatos kérdéseket telefonon vagy e-mailes elérhetőségünkre várjuk, mely lehetővé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.
8. Átvételkor a megrendelés összegének kifizetése után a megrendelő felelőssége a csomagban szereplő tételek futár jelenlétében való ellenőrzése. A csomag átvételét követően a felmerülő hiányosságokról a futár jegyzőkönyvet állít ki, mely után felveszi cégünkkel a kapcsolatot. Utólagos reklamációt hiányzó tétel(ek)re vonatkozóan cégünknek nem áll módjában elfogadni.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat).
Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni.Jelen ÁSZF a www.This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. oldalra való közzétételével lép hatályba.

Az ÁSZF megváltoztatására a Gergely Krisztina Ev. egyoldalúan jogosult amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása indokolttá teszi.